Otsustasid oma toitumist tervislikumaks muuta?

Liis OravHea mõte! Tark toitumine mitte üksnes ei aita vältida haigusi, vaid võib paljusid terviseprobleeme parandada.

Kui tunned, et üldistest toitumissoovitustest jääb väheks ja sa vajaksid individuaalset lähenemist, konkreetseid nõuandeid, selget tegevuskava, toetust ja innustust, siis saab toitumisnõustaja Sind aidata.

Tüüpilisemad probleemid, millega toitumisnõustaja juurde tullakse:

  • Tervisemured – näiteks seedimisprobleemid, toidutalumatuse kahtlus või mistahes muud mured, millele tervishoiusüsteem pole lahendust leidnud
  • Kehakaalu korrigeerimise soov – enamasti on probleemiks ülekaal ja eesmärgiks edukas kaalulangetamine
  • Lapse tervis teeb muret – laps on isutu või on tal ebatervislikud toidueelistused, teda kurnavad sagedased külmetushaigused, allergia või käitumishäired
  • Soov saada kindlustunnet, kas igapäevane menüü on täisväärtuslik ja sisaldab piisavas koguses kõiki vajalikke toitaineid, et säilitada hea tervis ja suurepärane enesetunne pikkades aastateks.

Kuidas toitumisnõustamine toimub?
Toitumisnõustamine on protsess, mis eeldab vastastikust usaldust ja head koostööd kliendi ja nõustaja vahel. Protsessi tulemuslikkus sõltub peamiselt kliendi sihikindlusest toitumisnõustaja soovituste ellurakendamisel.

Nõustamist viib läbi tervise- ja toitumisnõustaja Liis Orav  (tel. 5215 712, e-mail Liis@toitumistarkus.ee)

Nõustamine algab põhjaliku intervjuuga, mille eesmärgiks on aidata nõustajal kliendi muredest ja eesmärkidest õigesti aru saada. Järgneb seniste toitumisharjumuste analüüs, mille aluseks võib olla küsitlus või kliendi toitumispäevik. Seejärel pannakse ühiselt paika konkreetsed eesmärgid ning tegevuskava järgnevaks perioodiks. Nõustaja annab toitumissoovitused, võimalusel ka näidis-toitumiskava. Lõpetuseks lepitakse kokku järgmise kohtumise aeg.

HINNAKIRI

Milleks enam viivitada! Kui soovid toitumisnõustamise aja kokku leppida, võid oma soovist teada anda kohe siinsamas, kasutades allpoololevat kontaktivormi.





Nimi (nõutav)

Email (nõutav)

Teade

EDULOOD

On ju üldteada, et eestlased kipuvad olema heade sõnadega pigem tagasihoidlikud. Seda suurema väärtusega on järgnevad sõnumid  Liis Orava  konsultatsioonidest abi saanud klientidelt. NB! Tagasiside kirjapilt muutmata kujul, nimed muudetud. Anni (63)   Kannatasin aastaid kõhuprobleemide käes – alati pidin vaatama, et WC läheduses oleks ja pikki sõite ette võtta ei julgenud. Arstirohtudest ma abi ei saanud, […]